Fotos del Flickr, de diversos usuaris, penjades en aquest bloc i comentades, perque tenen quelcom d'especial o interessant... Una altra manera de conèixer el nostre planeta i les civilitzacions humanes.

dimecres, 11 de juliol del 2007

Vinyes als Boscos de Poblet


20070422-03-0038, inserito originariamente da Valentí Parrilla Aixelà.

Aquesta foto la vaig fer el passat 22 d'abril, seguint la carretera que va des de les Masies de Poblet al Monestir de Poblet, a peu dels vessants septentrionals de les Muntanyes de Prades.

Les vinyes estaven traient els brots de les primeres fulles verdes, però la franja de gespa verda entre renglera i renglera de vinyes, en un terreny tapissat de pissarra (si no m'equivoco, que de geologia estic molt pitjor que de botànica) em va captivar... Una mica torta la foto, que hi farem :-(

Dades personals

Mantinc diversos llocs a internet, relacionats amb temes que m'interessen.